Obserwatorzy

wtorek, 7 kwietnia 2015

poświątecznie ...

Witam tych co jeszcze może tu czasem zaglądają ... mnie jakoś nie po drodze z blogiem w tym roku. Mam nadzieję, że to faza przejściowa ... kiedyś minąć musi.
Przed Świętami zrobiłam kilka karteczek - głównie 3D.
Niektóre się załapały na własne zdjęcie.





I niewielkie stadko, które poszło w świat:)))


Kończąc życzę Wam by poświąteczny czas był równie dobry jak świąteczny ... i wiosna niech w końcu zawita do nas na dobre:).

 Pozdrawiam ☼

6 komentarzy:

  1. przepiękne, prześliczne karteczki!
    Samych dobrych chwil życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki Elu !!! Jedna z nich jest moja - bardzo dziękuję za pamięć i serdeczne życzenia. Ja tym razem nie wysłałam żadnych kartek, ale mam nadzieję, że to nie wejdzie w nawyk ....
    Pozdrawiam wiosennie mimo mrozu za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno faza przejściowa, tak bywa

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba odpocząć od blogowania, zająć się czymś nowym, odkryć coś innego, tak "dla zdrowotności", by po pewnym czasie wrócić :)
    Utęsknionej wiosny chyba wszyscy wyglądamy, niech wreszcie będzie zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, wszystkie kartki piękne, ale ta która dostałam najpiękniejsza. Pięknie dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki. Ten pierwszy króliś mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...