Obserwatorzy

poniedziałek, 18 października 2010

Różowe woreczki do przedszkola:)

Wyszło mi prawie w ramach  Różowego Tygodnia. Co prawda nigdzie się nie deklarowałam, bo bardzo nie lubię nie dotrzymywać słowa, ale udało mi się stworzyć coś różowego - woreczki na strój gimnastyczny dla moich przedszkolnych dziewczynek.

Najpierw był hafcik, zeszło mi na wybieraniu alfabetu i wyszło na to, że skorzystałam z tego który lubię:)


Przy okazji mała dydresja na temat nici Madeira - to te cieniowane. Nie znam za bardzo tej firmy, xxx ta muliną pierwszy raz, ale rwała mi się strasznie. I nie wiem kupiłam jakieś zleżałe nici czy one tak mają, że trzeba krótkie kawałki brać - jak na piewsze wrażenie to nie specjalnie
Hafcik z bliska.


Później szycie, miałam trochę inną koncepcję, ale pomocnice chciały z misiem, więc efekt końcowy wyszedł taki:


Tu gotowe woreczki już ze strojami w środku czekają na zabranie do przedszkola.



I na koniec chciałam zaprosić do zabawy Świąteczny SAL  może ktoś się jeszcze skusi:)


oraz dziękuję Wszystkim zaglądających tych co zostawiają po sobie ślad i tym co nie:)  Jest mi bardzo miło gościć w moim małym świecie.

18 komentarzy:

  1. Prześliczne woreczki!!! Wyobrażam sobie radość Twoich dziewczynek,napewno nikt w przedszkolu takich niema.Jak to dobrze mieć taką zdolną mamę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne, różowe, dziewczęce. Fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki niesamowicie dziewczyńskie! Twoje córcie mają na pewno najpiękniejsze woreczki w przedszkolu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziekuję:) Fajnie, że Wam się podobają, bo że moim pannom to wiadomo - mamy fazę różowego i pewnie jeszcze trochę to potrwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne woreczki:))
    zdolna mamusia z Ciebie :)a dziewczynki pewnie zachwycone woreczkami:))
    tak trzymac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!! Dziewczynki muszą być zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żal mi, że moja Córka już dorosła, podobnie jak wszystkie dziewczyny w Rodzinie i nie mam komu szyć takich pięknych woreczków :(
    Słodziutkie są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domma79, ann_margaret i myszUlandia dziękuję pięknie za miłe słowa:)

    sztuka splotu dziękuję!, a jak Córka dorosła i inni też to może jakieś maluchy się pojawią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne woreczki, i na pewno się dziewczynkom nie pomylą z innymi bo są wyjątkowe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne woreczki!!!! Świetny alfabet!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. smyk1 i blasiuk miło mi to czytać - dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Elu, czy wzory liter, których Pani użyła tutaj są gdzieś w sieci? Ja szukam od kilku dni czegoś fajnego, i to, co znalazłam u Pani najbardziej mi odpowiada. Czy mogłabym prosić o link? Wszystkiego cudownego w Nowym Roku. Alda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę się odezwać na maila to się podzielę.
      pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja też bym prosiła...

      Usuń
    3. proszę o kontakt mailowy... pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Czy i ja mogłabym się podłączyć pod prośbę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...