Obserwatorzy

piątek, 25 listopada 2011

TUSAL listopad i wyróżnienie

Dzisiaj kolejna odsłona TUSALowego słoiczka. Tym razem z frywolitkową gwiazdką w tłe ... głównie biało, biało ...


Poza tym mój blog zauważyła Magdalena i obdarowała mnie wyróżnieniem. Magdaleno bardzo Ci dziekuję!!!

Przyjemnie jest poczuć się zauważonym (choć wolę komentarze). Kilka słów o sobie już pisałam tutaj. Ja przekazuję je wszystkim, do których zaglądam i podziwiam wspaniałości jakie tworzą:)

Życzę Wszystkich spokojnego i pogodnego weekendu!!!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i tej pięknej frywolitki!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje
    gwiazdka mi się podoba, mogę sę zainspirować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mogłam sprawić Co maleńką radość :-)
    piękna frywolitka, dziś dla mnie jeszcze magia, ale powoi przygotowuję się i do tego wyzwania. Pozdrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i podziwiam piękną gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...