Obserwatorzy

sobota, 19 września 2015

rosetta cz. 11 - finisz

Oj dawno mnie tu nie było ...
Wakacje minęły, nowy rok szkolny się zaczął i życie się toczy ... i czas nie czeka ...
Robótkowo skończyłam Rosetta czyli założony plan się udał - haft w którym postawiłam 21 598 krzyżyków ma wymiar 28.5cm na 37 cm.
Całość wygląda tak


Ostatnie 2 rozety:)


I kilka ujęć bliżej


 


Na całości zużyłam ponad 7 motków muliny cieniowanej DMC nr 4045 haftując na lnie 35ct.

Tych co jeszcze o mnie nie zapomnieli, jak i Odwiedzających pozdrawiam bardzo serdecznie:)
 

8 komentarzy:

  1. Nie zapomniałam, ale przepraszam, że Cię nie ścigałam ostatnio. Cieszę się, że jesteś wreszcie i to z tak wspaniałą pracą !!!

    Haft piękny, perfekcyjny !!! Ja nie potrafię na 35 haftować, muszę oczy oszczędzać. Mam len 30ct i ten wykorzystam niedługo :) Pozdrawiam Elu słonecznie i ściskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji ukończenia tej pięknej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna - pełen podziw dla XXX !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...