Obserwatorzy

niedziela, 25 kwietnia 2010

kołderka zapasowa dla chopca i początek Mystery

W ramach projektu Kołderki uszyłam kołderkę zapasową dla chłopca.
Efekt końcowy mojej pracy wygląda tak:
Na tył kołderki wykorzystałam materiał w wesołe autka.

Mam nadzieję, że się spodoba obdarowanemu dziecku.


Teraz mogę spokojnie sprobować swoich sił w zabawie ogranizowanej na blogu polski needlepoint i na razie mam tyle.


Jeśli chodzi o dane techniczne: materiał linda, nici będę dobierać na bieżąco z tego co mam, na styczeń wykorzystałam brązowy cieniowany kordonek (chyba czeski) i czas na luty:)

5 komentarzy:

  1. Piękna kołderka!Podziwiam osoby szujące kołderki ,dla mnie to za trudna sztuka.Widzę że też zastosowałaś do Mystery kordonek -ciekawa jestem jakie kolory dobierzesz do ramki krzyża .Pozdrawiam i życzę miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołderka na mur beton się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżusia dziękuję bardzo:)

    Koroneczko:))) a jak miejsce na szyld Ci się podoba?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kołderka! I jakie świetne miejsce na szyldzik:) Kibicuję zabawie i będę śledziła efekty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że dzieciak będzie zachwycony! Zazdroszczę umiejętności uszycia tak pięknej kołderki ... Ech, łamaga ze mnie...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...