Obserwatorzy

niedziela, 21 listopada 2010

Szyciowa sobota

W sobotę odbyło się kolejne lubeskie spotkanie szyciowe. Było bardzo fajnie, były i rozmowy na tematy wszelkie i szycie. Taka odskocznia dobrze mi zrobiła.
Na spotkaniu zaczęłam szyć kolejną kołderkę zapasową w ramach pojektu "Za jeden usmiech" Właściwie  to więcej najpierw liczyłam i mierzyłam, a później cięłam i tylko zaczęłam szyć. W domu jeszcze zasiadłam na troszkę do maszyny i efekt sobotni wygląda tak:


Dobrego tygodnia życzę
E.:)

6 komentarzy:

  1. pięknie będzie !! bardzo mi się podobają te jasne wstawki między ciemnymi obramowaniami obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, tym bardziej, ze do ostatniej chwili miałam nadzieję, że i ja tam będę.
    No cóż moze następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kołderka!Podziwiam wszystkie osoby szyjące te kolderki,to wg mnie skomplikowana i wymagająca precyzji robota.Ja wolę wyszywać kwadraciki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że doszły kolejne paseczki:) Śliczna będzie ta kołderka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kołderka będzie bardzo ładna, wczoraj cały wieczór spędziłam zaczytując się o akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że Wam się podoba:)

    Kinia mam nadzieję, że następnym razem Ci się uda. Może w lutym uda się nam zorganizować spotkanko, na które już zapraszam gorąco!:)

    ulinkap to zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...