Obserwatorzy

wtorek, 2 listopada 2010

Świąteczny SAL - bombki:)

W ramach zabawy Świąteczny SAL skusiłam się na bombki. Do tego od jakiegoś czasu chodziło za mną zestawienie len i biała mulina, więc wykorzystałam to zestawienie do stworzenia tego obrazka.  To moja pierwsza konkretna praca na lnie.
Jako ta niedoświadczona w xxx na lnie przeżyłam mały stres, że wycięłam za mały kawałek materiału. Pierwsza reakcja była taka, że odłożyłam na chwilę xxx sprawdziłam co ja tam sobie obliczyłam, niby wszystko ok, ale to jednak len i jakieś naturalne nieregularności są - mam nauczkę na przyszłość by większy margines zakładać. Jak już emocje mi troszkę opadły wzięłam robótkę do ręki i na szczęście hafcik zmieścił się, może margines nie jest taki jak chciałam, ale jest. Ufff .........

Moja praca obecnie wyglada tak:



I troszkę esów floresów z bliska:


9 komentarzy:

  1. piękne !!!! odkąd Aploch wyszyła swój sampler, jestem fanką tego zestawienia kolorystycznego :)

    będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yenulka:)))) dokładnie ten sampler Aploch to jest to co mnie urzekło!!!
    i wiedziałam, że kiedyś wykorzystam ten zestaw kolorystyczny i to pewnie nie ten jedyny raz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, ten wzór w ogóle baaardzo mi się podoba, a już wykonany białą muliną na lnie, to najpiękniejsze z możliwych połączeń! Już wygląda pięknie! Koniecznie przynieś go na kołderkowe spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne. Wygląda jak malowane kredą. Cudność!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wychodzi, elegancko ...

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest cudne,nie mam nic do dodania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. eda-1, muszUlandia, smyk i ania12191 bardzo Wam dziekuję za miłe słowa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, lubie biały haft na szarym lnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaga dziekuję:) ten zestaw kolorystyczny ma w sobie coś!:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...