Obserwatorzy

sobota, 25 czerwca 2011

różyczka na kartoniku - mały kursik

Jak robiłam te różyczki zrobiłam kilka fotek w trakcie może komuś się spodoba i spróbuje

Potrzebujemy:
kartonik,
nitkę z iglą,
wstążeczkę (tak ok 30cm, zależy jak dużą różyczkę chcemy zrobić),
i szydełko.

1. Robimy sobie dziurki na kartoniku i nitką wykonujemy "szkielet" dla naszej różyczki.


2. Umieszczamy wstążęczkę na środku pod 3 nitkami (ja ciut sobie podkleiłam klejem) (tu z zapału nie na razie fotki, przy kolejnej uzupełnię)
i zaczynamy przekładanie wstążeczki.

Przekładamy wstążeczkę pod co drugą nitką, za każdym razem skręcając raz wstążeczkę.


Do przeciągania wstążeczki możemy wykorzystać szydełko.


Ściągamy wstążeczkę i otrzymujemy kolejne płatki naszej różyczki.


Powtarzamy przekładanie, aż do momentu, gdy uznamy, że wielkość kwiatka nam odpowiada.

3. Na koniec obcinamy nadmiar wstążki, dajemy ciut kleju na końcówkę wstążeczki i chowamy pod płatkami.
 Różyczka gotowa:)

Reszta już zależy od naszej inwencji:)




9 komentarzy:

  1. Elu!
    Kwiatek fantastyczny - dziękuję za kurs, na pewno skorzystam. Już teraz zaczynam się zastanawiać gdzie wypróbować moja pierwszą różę.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kursik! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowe różyczki wyglądają tak misternie i "skomplikowanie", a kursik pokazuje, że nie jest to aż tak trudne! Na pewno spróbuję! Dziękuję pięknie za świetny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kursik, dzięki:) Muszę koniecznie wypróbować... może na tkaninie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, jak mnie u Ciebie dawno nie było-przepraszam. Twój różyczkowy kursik jest świetny i bardzo przydatny. Korci mnie haft wstążeczkowy ale jakoś nie mam motywacji do ruszenia. Może podcas dłuższego urlopu.
    Piękne prace wykonujesz, z wielką przyjemnością cofałam się.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Mam problem z niektórymi komentarzami
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja różyczka jest piękna ,dzięki za kursik.Napewno kiedyś spróbuję zrobić taką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. pozwolę sobie podlinkować
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny kursik, muszę wypróbować przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podpowiedz-dziekuję.Wspaniałość.Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...