Obserwatorzy

sobota, 11 lutego 2012

SAL wielkanocny cz.3

Hafcik skończony .... kokardka była jak znalazł na znikomą wenę hafciarską ostatnio .... jeden kolor ... monotonnie ...
Co do koloru kokardki byłam bardzo niezdecydowana ..zaczynałam chyba ze 3 razy .... ostatecznie zrobiona jest muliną DMC 4050.


bardzo wiosenne i żywe kolorki


Koncepcja na wykorzystanie haftu jeszcze się klaruje w mojej głowie .... ale taka szmatka chyba całkiem fajnie pasuje jakby miała być to okazjonalna makatka

Moje jajo ma całkiem fajny wymiar 25cm x 19.5 cm (aida 20) .

Dziękuję za miłe słowa  o zielonej wyplecionej flat spiral.... może jeszcze coś wyplotę:)

17 komentarzy:

  1. Misterna robótka a efekt doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajo! Naprawdę śliczne!Jedno z piękniejszych jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!Coś pięknego!Wygląda jak druk!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft! Piękne jajo:-))
    Jako sezonowa, świąteczna makatka - na pewno zda egzamin.
    I choć za oknem mróz, to u Ciebie wiosną zapachniało.
    A w głowie zadzwonił dzwoneczek alarmując, że święta już za progiem....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty już skończyłaś, ja zaczynam. też kokardka będzie tą samą mulinką. przypadek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajo śliczne, a kokarda bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyszło! kolor wstążeczki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takokardka to jak świeczka na torcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajo śliczne ...., podziwiam dziergania na takiej kanwe :) ja nie daję rady :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów!!!:)
    jesteście cudną motywacją twórczą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jajo :) cudny haft :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...