Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

małe hafty - mój udział w kołderkowym spisku

Jakiś czas temu powstały takie dwa małe hafciki.


małe zbliżenie



To był mój skromny udział w spisku przygotowania prezentu dla jednej z kołderkowych cioć.
Później hafciki powędrowały w zdolne ręce szyjących spiskowczyń i tak powstało wiele cudnych upominków.
Tu okładka na notatnik na wszelkie zapiski (fotki zapożyczyłam z forum kołderkowego, autorką zdjęć jest Andula z Forum Kołderkowego),
 

 a drugi powędrował na matę pod maszynę.


Cały zestaw pięknych rzeczy (do obejrzenia na kołderkowym forum) jest już u obdarowanej i się spodobał :)

Pozdrawiam Wszystkich Odwiedzających!
Dziękuję za każdy pozostawiony ślad!!!

8 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniutkie :) Lubie bardzo ten styl :) Nie ma wątpliwości, że się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękne hafciki i bardzo pomysłowo wykorzystane...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki super, a prezenty...nie mogły się nie podobać. Ostatnio próbowałam wjść na forum kołderek, ale chyba mam skasowane konto:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Elu za udział w naszym spisku - piękne hafty miałam w domu, również oprawione gotowe upominki podziwiałam podczas "spotkania kołderkowego" w Świętochłowicach.
    Zdjęcia pokazane przez Elę wykonała Andula.

    Ps. Z forum niestety usuwane są wszystkie nieaktywne osoby z "automatu" :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu udział w spisku to była sama przyjemność:)

      (a autorkę zdjęć dodałam - moje niedopatrzenie)

      Usuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...