Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

tea time - mój skończony rr

Mój haft powstający w naszym lubelskim round robin dotarł do mnie już dobrych kilka dni temu.
Dziękuję wszystkim uczestniczkom naszej zabawy z kołderkowego forum: Edzie, agmazur, gosce, adudi, kindzie, bożenie, fiolkowi i dorocieg za śliczne hafciki. Super haft nam wyszedł - całość bardzo mi się podoba.
Po po zmianie mojej wizji dohaftowałam jednak sobie napisy i oto jest:)
 
Czajniczek z filiżanką
 
 
Młynek jaki pamiętam z dziecięcych lat
 
 
 
śniadanko na słodko

 
i co w kuchni zawsze być powinno:)


Hafty SODY mają dla mnie" coś" dzięki czemu niezmiennie mi się podobają:) Ten będzie szczególny, bo z udziałem zakręconych kobiet:)
 
Poza tym dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Trzeba mi było! Dziękuję!!!
Buziaki dla Was!:)

12 komentarzy:

  1. Jest cudny, ja ze wzoru "korzystałam" wybiórczo. Sama też jestem miłośniczką wzorów sody, może to przez te niedokończone kontury?! nie wiem, ale mają w sobie to coś :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje sie rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny jest ten obrazek
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bardzo lubię ich wzory - Twój samplerek jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Mam chrapkę na niektóre motywy z tego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie - te wzorki mają w sobie to coś :) Prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udały się te kołderkowe RR - przepiękne samplery powstały.
    Pomyśleć, że ja w Koninie nie wyraziłam zgody na pierwszy, mając w głowie wszystkie problemy z RR, o których głośno było na blogach.
    Ps. Mimo cudnych efektów, nie dam się namówić na żaden :):)

    Pozdrawiam Elu

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny obrazek, ta technika jest mi obca. Efekt niesamowity dają te nie zamknięte kontury.
    :)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...