sobota, 12 lutego 2011

czerwień

Nie wiedziałam, że kupienie czarnych koralików to może być problem,  naziemnych sklepach mi się nie udało. Na razie czekam więc na to, co zamówiłam przez internet i się okaże czy będą dobre.
Nie można przecież czekać i nic nie robić, poza oglądaniem różnych frywolitkowych cudeniek na różnych stronach  - praktyczne frywolitkowe zabawy trwają:)))) Fiotelowe kolczyki mają już nową właścicielkę i się spodobały, to zrobiłam kolejne tym razem czerwone.


Jedne to wzorek już sprawdzony:)


 Kolejne zrobiłam korzystając ze schematu zamieszczonego przez nami.


I raz jeszcze ten sam motyw tym razem koralików ciut więcej i będzie małą zawieszką.


Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających:)

8 komentarzy:

  1. Brawo, brawo, brawo. Oby tak dalej :)
    Widzę, że frywolenie wciągnęło Cię na amen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że skorzystałaś ze wzoru na drzewka. Bardzo ładne kolejne wersje stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinia dziękuję:)
    a żebyś wiedziała, że wpadłam po uszy:))), nawet nie sądziłam, że tak mi to pójdzie jak brałam czółenko jakiś miesiąc temu do ręki

    nami dziękuje!!!:) za odwiedziny u mnie i miłe słowa, i raz jeszcze za schemacik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz piękniejsze Twoje frywolitki,czerwone kolczyki śliczne !Ja z czółenkiem sobie nie radzę ,wolę igłę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! Tylko nie zapomnij zabrać ich w sobotę:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie! Te różowe kwadraciki szczególnie mi się podobają. :)
    Co do koralików to z czysto czarnymi i z czysto białymi zawsze mam największy problem. Zazwyczaj kilka partii kupuję, nim trafię na dobre, zatem to jest ogólny problem, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagna, Elżusia i eda-1 dziękuję Wam pięknie:)

    Koroneczko to mnie pocieszyłaś:))) ostatnio kupiłam koraliki, które mają nierówne otworki i trzeba się bawić, który wejdzie na szydełko, a który nie. A może coś mi polecisz, gdzie kupować koraliki.

    OdpowiedzUsuń

ślicznie dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...