Obserwatorzy

niedziela, 13 kwietnia 2014

na taką wiosenną pogodę się przydadzą...

Jakiś czas temu zrobiłam kilka zamotków ... dzisiaj pokażę dwa, które są już u nowych właścicielek.
Zielony - wiosenny (ALIZE Diva Batik Design 3284) był małym zamówieniem i powędrował do Pani Eli.


Drugi zrobiłam dla Tereni jako moją niespodzianka (za 2000 komentarz) Włóczka tu użyta to ALIZE Diva Batik Design 4586.


Do zamotka dołączyłam jeszcze małą kulkę w kolorze, który Terenia lubi:) Tym samym nadrobiłam zaległości.


U mnie dzisiaj pochmurna, bura niedziela to troszkę słoneczka dla Was zostawię na miłe niedzielne popołudnie:)


3 komentarze:

  1. Super prezenty. Czerwonawy zamotek jest cudowny!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały czerwony zamotek i cudowna kulka są moje - dziękuję Elu po raz kolejny i sciskam do uduszenia.
    Ja jeszcze nie chwaliłam się u siebie, bo nie zrobiłam zdjęć.
    U nas też zimno i ponuro, ale ja pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden i drugi piękny.Świetne robisz te zamotki.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...