Obserwatorzy

wtorek, 5 czerwca 2012

dziurkacz narożny - kolejny pomysł:)

Dziś dla odmiany papierowo.
Wykorzystanie dziurkacza narożnego do zrobienia brzegu ozdobnego pokazywałam tu. Na mojej stronie na multiply dostałam podpowiedź, że po obwodzie koła też można - to spróbowałam, a po drodze zrobiłam kilka fotek.

Wycinamy sobie kólko (moje ma średnicę 7.5cm bo taki mam dziukacz, ale można je sobie wyciąć zwyczajnie nożyczkami)
Rozbieramy nasz dziurkacz narożny i do dzieła ....


Umieszczamy nasze koło w dziurkaczu jak na zdjęciu poniżej i wycinamy

i otrzymujemy coś takiego
 3. Nastepnie wycinamy kolejne dopasowując każdy kolejny motyw do poprzedniego by się schodziły (to zależy od nas, trzeba sobie wypróbować co się nam spodoba)

I gotowy element do wykorzystania na różne okazje. Może ktoś skorzysta:)


 Ja od razu jeden wykorzystałam do opakowania czekolady:)

12 komentarzy:

  1. i ten pomysł jest godny naśladowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajne wykorzystanie dziurkacza. Muszę koniecznie spróbować :))) Dziękuję za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ażurowe "kółeczko" jest świetne, wiec coś o tym;) Twój pomysł na wykorzystanie jest super, kiedyś odgapię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie zapakowana czekolada! Łasuch ze mnie, ale tak pięknej nawet ja bym nie ośmieliłabym się tknąć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, ja na pewno skorzystam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! I nie trzeba wcale maszynki i wykrojników, by stworzyć coś fajnego :) bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykorzystanie. A ja tak się ociągam z kupnem, kiedy biorę do ręki narożne ;O)
    A tu proszę ile zastosowań :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY KURS , DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy bardzo za kursik , kółeczka wedłud przepisu pojawiają się na naszych kartkach

    OdpowiedzUsuń
  10. no ależ to świetny kursik :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawiony ślad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...